Níže naleznete základní charakteristiky jednotlivých nabízených značek a jejich zastoupení ve sportech.
MACRON
MACRON, italská společnost založená v roce 1971 se sídlem v Crespellanu, je přední evropský výrobce aktivního sportovního oblečení.
MACRON působí ve třech hlavních obchodních oblastech: - teamwear - sportovní dresy, oblečení a doplňky pro profesionální i amatérské týmy (fotbal, volejbal, basketbal, házená, atletika, rugby, baseball); - merchandising - oficiální dresy, oblečení pro volný čas a doplňky pro příznivce klubů, které jsou sponzorovány značkou MACRON; - leisurewear - sportovní oblečení pro ty, kteří chtějí nosit značku MACRON i mimo své sportovní aktivity.
MACRON vděčí za svůj úspěch kvalitě výrobků, vysoké úrovni servisu a schopnosti výborného pochopení potřeb sportovců.
JOMA
Na doplnění informací pracujeme...
ALEA sportswear
Značka nesoucí název ALEA sportswear vznikla a byla zaregistrována v roce 1989 a v začátcích vyráběla pouze sportovní oblečení pro kolektivní sporty. Sortiment byl však postupně rozšiřován a výrazně se zvýšila i jeho kvalita. Oblečení, které bylo původně jen pro rekreační a výkonnostní sport, se postupně prosadilo i do špičkových klubů a k jednotlivcům.
Produkty ALEA sportswear Vám dále nabízí individualitu, díky které máte možnost sestavit si sportovní dresy nebo další sportovní týmové oblečení přesně podle Vašich požadavků a představ o typu, barevnosti, materiálu a potisku.
ASICS
Když v roce 1949 založil Japonec Kihachiro Onitsuka firmu Onitsuka Tiger, měl určitou vizi - chtěl vyrábět sportovní obuv, která pomůže sportovcům na celém světě, aby zdravým způsobem dosáhli svých osobních cílů. Z firmy se poté stala společnost ASICS. Inovativní přístup založený na vědeckém výzkumu a úzké spolupráci se sportovci je základem pro cíle ASICS - vytvářet inovativní řešení a technologie sportovních produktů, které pomohou sportovcům a aktivním lidem dosáhnout jejich cílů.
Název ASICS je zkratkou latinské věty „Anima Sana in Corpore Sano“, což v překladu znamená „Ve zdravém těle zdravý duch“. A právě toto prostupuje celou filosofií značky ASICS, jejímž základem jsou konzistence, inovace, důraz na kvalitu a originalita.